Uncategorized

Namaste !

Aici se exploreaza misterele bucatariei indiene vegetariene.

Retete simple, usoare, rapide (unele), cu fotografii si sfaturi.

Aventurile personale ale bloggeritzei intr-ale bucatariei indiene, cu retete vechi si noi incercate si reusite. O experienta a gustului exotic indian la masa romanului. Bucate rafinate si delicioase, care aduc un echilibru splendid de arome pentru papilele gustative ale gurmanzilor. O aventura a culorilor si condimentelor care trezesc bucuria de a trai!

Voiaj placut printre minunatiile de retete si incredibilele nuante ale gustului !

Discussion

8 thoughts on “Namaste !

  1. Multumesc din suflet!

    Posted by elena | 25 July 2012, 12:33 PM
  2. Am inteles…. Multumesc mult! Am o boala de piele.

    Posted by elena | 22 July 2012, 9:05 AM
    • Atunci ar fi bine sa nu mananci deloc picant si sa eviti alimente gen vinete, rosii, ardei, fructe necoapte, muraturi si otet. De asemenea, cauta sa nu folosesti lamaie ci lime si sa introduci in alimentatie condimente usoare si racoritoare pentru Pitta: coriandru, chimen indian, fenicul. De mare ajutor in probleme de tip Pitta sunt menta si nuca de cocos. Iar acum ca sunt in sezon, castravetii sunt un prieten de nadejde. Evita zaharul alb si mierea (foloseste in schimb zahar brut de trestie de zahar), nu consuma nimic prajit si incearca sa micsorezi cantitatea de ulei din mancare. De alcool si tutun nu mai zic ca ar fi bine sa le eviti, pentru ca agraveaza puternic orice problema de piele.

      Posted by cloudpearl | 22 July 2012, 2:08 PM
  3. Felicitari pentru blog! Este foarte interesant. Unde gasesc “alimentatia pentru tipologia VATA-PITTA ” ? Mi-am facut testul si sunt VATA-PITTA🙂

    Posted by elena | 19 July 2012, 10:01 AM
    • Multumesc frumos si bine ai venit pe blog! Alimentatia pentru tipologia Vata-Pitta este de fapt o combinatie intre alimentatia pentru Vata cu cea pentru Pitta. Vara te hranesti asa cum este recomandat pentru Pitta si iarna ca pentru Vata. Asta daca esti o persoana fara nici o problema de sanatate. Pentru ca daca exista dezechilibre de tip Pitta de exemplu (sa zicem o boala de piele sau ceva pe la vezica biliara) atunci trebuie sa ai grija de Pitta in toate anotimpurile si sa echilibrezi toate mesele asa incat gradul de picantzeala sa nu perturbe Pitta si mai mult. Mult succes!!!

      Posted by cloudpearl | 20 July 2012, 7:26 AM
  4. Am revenit cu prima impresie legata de retetele tale. Am ales sa fac aseara Subji de varza. Eu nu prea ma omor dupa varza. Deci am plecat deja cu o idee preconceputa. RETETA ESTE ABSOLUT DELICIOASA!!!In viata mea nu am mancat asa bunatate de varza, iti spun sincer. Daca toate retetele tale ies asa…Am sa revin cu impresii. Iti urez o zi frumoasa!!!

    Posted by Gabi | 29 November 2011, 2:32 PM
  5. Ma bucur tare mult ca te-am intalnit virtual. Incercam cate o reteta uneori, deoarece nu prea gasesti retete in romana pe net. Iubesc mancarea indiana, mi se pare delicioasa. Tu cum ai descoperit-o? Iti urez o zi frumoasa si sper sa schimbam pareri de acum inainte!

    Posted by Gabi | 25 November 2011, 12:35 PM
    • Draga Gabi,
      Multumesc pentru cuvintele frumoase.
      Ma bucur ca exista persoane care indragesc si apreciaza bucataria indiana.
      Primul meu contact cu bucatele indiene nu a fost la vreun restaurant de pe la noi ci pe net.
      Netul este o resursa inepuizabila de retete si imagini cu papa hindi.
      Asa ca m-am inspirat si eu de acolo, am adunat de-a lungul timpului sute de retete, le-am aplicat pe unele si e drept ca am si avut parte de sustinatori ferventi. De fapt, sustinator fervent🙂 Sotul meu. Cu cat ii faceam mai multe bucate indiene, cu atat devenea mai indragostit de ele. Si uite-asa dragostea asta a crescut intr-atat incat acum nu mai vrea sa auda de alt fel de mancare.
      Peripetia culinara a fost lunga, a trecut prin bucatariile chineza, japoneza si macrobiotica mai intai.
      Apoi am dat de cea ayurvedica si prin cea ayurvedica am ajuns la bucataria indiana.
      Un drum sinuos, lung, dar care a meritat.
      Te astept cu mare drag oricand pe blogul meu. Am planuri sa-l cresc mare si doldora de informatii!

      Posted by cloudpearl | 26 November 2011, 6:32 AM

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,348 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,934,968 vizite

CALENDAR

September 2011
S M T W T F S
    Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
