Ceapa, Chilli verde, Chimion (Jeera), Coriandru, Ghimbir, Hing / Asafoetida, Lamaie, Linte, Masalas, Patrunjel verde, Turmeric

Pate de Linte verde A-la-Hindi

Pate de Linte verde

Pate de Linte verde

Acum mai multi ani in urma, pe cand credeam in macrobiotica si urmam intocmai alimentatia recomandata, am conceput un Pate de Linte care a devenit un breakfast destul de obisnuit pe vremea aceea. Dupa ce m-am lamurit si cu macrobiotica si mi-am dat seama ca mi-a cauzat mai multe dezechilibre din care si acum ma lupt sa ies, si am trecut pe alimentatia Ayurvedica, Pate-ul meu de Linte a fost supus unui make-over complet, devenind un Pate A-la-Hindi.

Bineinteles ca este foarte gustos, pufos si inedit. E simplu de facut si foarte sanatos. Pentru cei ce-si doresc o evadare din monotonia micului dejun clasic sau vor ceva rapid de care sa se agate pentru cina, Pate de Linte A-la-Hindi e o solutie potrivita si complet satisfacatoare. Si o ideea buna de a aduce mai mult fier in organism…spre reteta

Discussion

No comments yet.

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,348 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,934,968 vizite

CALENDAR

September 2012
S M T W T F S
« Aug   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
