Faina de Orez, Iaurt, Nuca de Cocos

Mosaru Kodubale – UPDATE

Un follow-up la acesti covrigei minunati. Pentru cei care nu stiu ce sunt Mosaru Kodubale, le recomand sa viziteze si pagina cu reteta.

Am umblat putin la reteta si am facut aluatul un picut mai moale asa incat au iesit niste ineluse mai crocante la exterior si mai pufoase pe interior. Am adaugat cateva seminte de Nigella precum si putin chimen salbatic, obisnuit, care se gaseste si la noi peste tot. Nu i-am pus deloc chilli verde insa am adaugat 1/4 lingurita pulbere de chilli rosu.

Inainte de tura asta am mai facut o data Mosaru Kodubale in care am folosit turmeric. Am optat sa nu mai adaug turmeric de data asta pentru ca ies prea maronii la culoare si e mai dificil sa-ti dai seama daca au stat suficient la prajit.

Dupa prajire i-am presarat binisor cu Chaat Masala care da un gust usor acrisor, super – nu pot sa-l descriu in cuvinte. Chaat Masala este un amestec de condimente folosit in principal la Snacks-uri si este cea mai indragita Masala. Asa ca daca nu stiti cum e, va recomand fie sa v-o faceti, fie sa o cumparati. Merita timpul/banii.

Asa arata noul batch / noua sarja:

Ineluse din faina de orez

Noua ne-au placut mai mult covrigeii pregatiti astfel. Daca sunt consumati proaspeti, in interval de 1-2 ore de la prajit, sunt O MINUNE, fara exagerare.

Discussion

No comments yet.

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,344 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,930,078 vizite

CALENDAR

November 2012
S M T W T F S
« Oct   Dec »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
