Dovlecei, Iaurt, MENIURI

Breakfast – sugestia 1

Seeds KULCHA_Chutney de DovlecelAm fost rugata sa dau exemple personale despre felul in care ma alimentez. Pe scurt: “Tu ce mananci zi de zi? Chiar mananci ce postezi sau e doar de poza, ca sa dea bine pe blog?” Respectivele persoane sunt mult interesate sa inteleaga cum fac eu sa integrez hrana Ayurvedica in viata mea cotidiana si daca chiar aplic ce scriu.

Asa ca m-am decis sa va dau mici exemple practice pe care eventual sa le urmati sau din care macar sa va inspirati. Voi posta atat combinatii foarte simple, cum e cazul postarii de azi, cat si meniuri intregi. Ba chiar am de gand sa va ofer meniuri zilnice si saptamanale pentru fiecare tipologie.

Pentru astazi va ofer un mic dejun usor si foarte gustos, care poate fi servit si la o cina fara pretentii. Sau la un Brunch de weekend. Este vorba de o combinatie intre painite Kulcha cu Chutney de Dovlecel. Pe scurt: paine cu Chutney. Simplu, nu? Ca niste tartine.

Aceasta este o combinatie foarte buna pentru inceput sau sfarsit ziua pentru ca e o hrana usoara, placuta si care sustine munca lui Agni. Va incepeti ziua pe un plus de energie si fara sa va simtiti greoi sau lenti. Este un mic dejun tipic indian – aleg adeseori combinatii intre lipii indiene fara drojdie cu diverse Chutney-uri, in functie de sezon si starea de moment.

Asadar, pentru azi: Seeds Kulcha cu Chutney de Dovlecei A-la-Hindi, in care am optat pentru Jeera la Kulcha si le-am facut mai micute, cam cat palma, iar Chutney-ul l-am preparat fara rosii (mai rarut ca-i mai dragut cu rosiile) si am folosit paprika dulce care i-a dat culoarea. Pofta mare!

ALTE PAGINI SUGERATE

Breakfast - sugestia 2

Breakfast – sugestia 2

Lunch - sugestia 4

Lunch – sugestia 4

Lunch - sugestia 3

Lunch – sugestia 3

Lunch - sugestia 1

Lunch – sugestia 1

Discussion

2 thoughts on “Breakfast – sugestia 1

  1. buna ziua….eu azi am gatit pakoras de ardei verzi(ardei iuti umpluti cu piure de cartofi si prajiti in ulei)Eu as manca zilnic ,atat sunt de deliciosi,pacat ca nu pot sa va trimit poze sa ma laud cu ei…Va pup,eu va citesc zilnic,sunteti minunati

    Posted by livia | 3 July 2013, 4:27 PM
    • Buna Livia! Multumesc pentru fidelitate si comentariu. Sunt sigura ca ai atins perfectiunea in realizarea retetei Mirchi Bajji la cat de mult ii adori🙂 Felicitari! Te mai astept cu impresii/experiente.

      Posted by cloudpearl | 3 July 2013, 8:58 PM

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,344 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,930,078 vizite

CALENDAR

July 2013
S M T W T F S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
