Besan (Faina de Naut), Chimion (Jeera), Coriandru, Dovlecei, Faina de Grau, Faina de Orez, Gris, Hing / Asafoetida, Turmeric

Zucchini Pakoras – Pakoras de Dovlecei

Zucchini Pakoras - Pakoras din Dovlecel

Zucchini Pakoras – Pakoras din Dovlecel

A fost o vreme in care preparam foarte des aceste Pakoras. Cum apareau dovleceii, asta era reteta preferata. De multa vreme insa, tot experimentand noi si noi retete, am uitat cu totul de Zucchini Pakoras pana zilele trecute cand sotul meu mi-a spus ca-i e tare pofta. Asa ca am profitat de ocazie ca sa va ofer si voua posibilitatea de a va bucura de dovlecei si sub aceasta forma…spre reteta

Discussion

2 thoughts on “Zucchini Pakoras – Pakoras de Dovlecei

  1. Nu mi-am imaginat vreodata ca voi deveni “fan dovlecei”. Aceasta reteta merita orice efort! Am folosit maia si pentru a praji niste snitzele de soia (fierte in prealabil). Nu stiu cat de ayurvedice sunt, dar gustul a fost peste orice asteptari. Multumesc!

    Posted by emaconduracheema | 17 September 2013, 2:41 PM
    • Bucatelele de soia din comert sunt un exemplu foarte bun de hrana numai buna de aruncat. A se evita consumul ei. Ayurveda o considera chiar toxica.
      De preferat Seitanul care are si un gust mai bun si de multe ori mai multe beneficii.

      Posted by cloudpearl | 18 September 2013, 5:13 PM

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,348 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,934,968 vizite

CALENDAR

July 2013
S M T W T F S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
