Astrologie

Sasi si cele 3 Safire – Safirul Albastru ca remediu pentru SATURN

Safirul Albastru - Remediu astrologic pentru problemele indicate de planeta Saturn

Safirul Albastru – Remediu astrologic pentru problemele indicate de planeta Saturn

Articolul de azi reprezinta traducerea unui Fragment din Capitolul 17 “Sasi si cele trei safire” al Autobiografiei unui Yoghin, scrisa de Paramhansa Yogananda. Lecturandu-l veti intelege cum functioneaza o piatra pretioasa ca pavaza pentru unele influente nefavorabile din partea planetelor, in cazul de fata Saturn.

In astrologia indiana se stie ca Saturn guverneaza in viata noastra limitarile, obstacolele, dificultatile de tot felul, bolile cronice, batranetea dar si ca poate de asemenea sa ne aduca tot ce e mai bun si durabil, de dorit: prosperitate, pozitie sociala stabila, sanatate, forta morala, Dharma etc. Saturn ne poate face regi sau cersetori, ne poate darui un trup perfect sanatos si functional sau ne poate schilodi, ne poate favoriza in afaceri sau ne poate ingloda in datorii pe viata. Multe sunt atributele lui Saturn, numit Sani in astrologia vedica, insa despre caracteristicile sale vom vorbi cu alta ocazie mai pe larg.

Intrucat rare sunt persoanele care au un Saturn complet favorabil in harta natala, urmatoarele va pot ajuta sa intelegeti de ce este folositoare purtarea remediilor astrologice, respectiv a safirului albastru. Jai Sani Maharaj!

Unul din privilegiile de care eram cel mai mandru era sa aduc prieteni de la colegiu sa-l intalneasca pe gurul meu. Multi dintre ei renuntau – cel putin pe perioada cat vizitau ashramul! – la fatada academica “la moda” a scepticismului religios.

Unul din prietenii mei, Sasi, a petrecut cateva weekend-uri fericite la Serampore. Maestrului ii devenise extrem de drag si se plangea ca viata privata a baiatului era salbatica si dezordonata.
– Sasi, daca nu te schimbi, peste un an de acum inainte te vei imbolnavi grav. Sri Yukteswar il privi pe prietenul meu cu o exasperare afectuoasa. Mukunda imi este martor: sa nu spui mai tarziu ca nu te-am avertizat.

Sasi rase.
– Maestre, voi lasa in seama dumitale sa atragi mila si iertarea cosmosului asupra cazului meu trist! Spiritul meu este dornic, insa vointa mi-e slaba. Esti singurul meu salvator pe acest pamant; nu cred in nimic altceva.
– Ar trebui ca macar sa porti un safir albastru de doua carate. Te va ajuta.
– Nu-mi pot permite unul. Si oricum, draga guruji, daca necazul vine, am incredere deplina ca ma vei proteja.
– Peste un an vei veni la mine cu trei safire, replica Sri Yukteswar criptic. Nu-ti vor mai fi de nici un folos atunci.

Variatii ale acestei conversatii aveau loc regulat.
– Nu ma pot schimba! spunea Sasi cu o disperare comica. Iar increderea mea in dumneata, Maestre, imi este mai de pret decat orice nestemata!

Peste un an il vizitam pe gurul meu la casa din Calcutta a discipolului sau, Naren Babu. Pe la zece dimineata, pe cand Sri Yukteswar si cu mine sedeam tacuti in salonul de la etajul al doilea, am auzit usa de la intrare deschizandu-se.

Maestrul s-a indreptat de spate luand o postura rigida.
– Este acel Sasi, a remarcat el cu gravitate. Anul s-a implinit deja; ambii lui plamani sunt pierduti. Mi-a ignorat sfatul; spune-i ca nu vreau sa-l vad.

Pe jumatate inmarmurit de duritatea lui Sri Yukteswar, am alergat pe scari. Sasi tocmai urca.
– O, Mukunda! Sper din tot sufletul ca Maestrul e aici; am avut o intuitie ca ar putea fi aici.
– Da, dar nu vrea sa fie deranjat.

Sasi izbucni in lacrimi si trecu pe langa mine. Se arunca la picioarele lui Sri Yukteswar, asezand acolo trei safire frumoase.

3 safire

Safir Albastru din Kashmir intr-o nuanta extrem de apreciata si rara

– Guru omniscient, doctorii spun ca am tuberculoza galopanta! Nu-mi dau mai mult de trei luni de trait! Te implor cu umilinta sa ma ajuti; stiu ca ma poti vindeca!
– Nu este oare putin prea tarziu acum sa te ingrijorezi de viata ta? Pleaca cu nestematele tale; momentul in care ti-ar fi putut fi de folos a trecut. Apoi Maestrul intepeni asemenea unui sfinx intr-o tacere neinduplecata, punctata doar de suspinele de indurare ale baiatului.

Am avut o convingere intuitiva ca Sri Yukteswar doar testa profunzimea credintei lui Sasi in puterea vindecatoare divina. Nu am fost surprins cand, dupa o ora incordata, Maestrul a intors o privire compasiva spre prietenul meu prosternat.
– Ridica-te, Sasi; ce mai zarva faci in casa oamenilor astora! Returneaza safirele bijutierului; ele sunt acum o cheltuiala fara sens. Insa ia-ti o bratara astrologica si poart-o. Nu te teme; peste cateva saptamani te vei face bine.

Zambetul lui Sasi ii lumina fata brazdata de lacrimi asa cum Soarele incepe brusc sa straluceasca peste un peisaj umed.
– Preaiubit guru, sa iau medicamentele prescrise de doctori?

Privirea lui Sri Yukteswar era plina de indulgenta.
– Dupa cum vrei: ia-le sau arunca-le; nu conteaza. Este mult mai probabil ca Soarele si Luna sa-si schimbe orbitele unul cu celalalt decat tu sa mori de tuberculoza. Si adauga brusc: Pleaca acum, inainte sa ma razgandesc!

Cu o plecaciune agitata, prietenul meu pleca grabit. L-am vizitat de cateva ori in urmatoarele saptamani, si eram uluit ca starea lui era tot mai rea.

Yogananda si Sri Yukteshwar, Maestrul sau

Yogananda si Sri Yukteshwar, Maestrul sau

– Sasi nu va supravietui acestei nopti. Aceste cuvinte din partea doctorului sau si privelistea pe care o oferea prietenul meu redus acum aproape la un schelet, m-au trimis in viteza la Serampore. Gurul meu a ascultat cu raceala raportul meu inlacrimat.
– De ce vii aici sa ma deranjezi? Doar m-ai auzit cand l-am asigurat pe Sasi de refacerea lui.

M-am plecat in fata lui cu mare veneratie si m-am retras spre usa. Sri Yukteswar nu mi-a spus nici un cuvant de despartire, ci s-a scufundat intr-o tacere, cu ochii pe jumatate deschisi, fara sa clipeasca, indicand ca deja priveau spre o alta lume.

M-am intors de indata la casa lui Sasi din Calcutta. Plin de uimire, mi-am gasit prietenul ridicat in sezut, band lapte.
– O, Mukunda! Ce miracol! Acum patru ore in urma am simtit prezenta Maestrului in camera; imediat, simptomele mele ingrozitoare au disparut. Simt ca sunt in intregime sanatos prin gratia lui.

Peste cateva saptamani Sasi era mai zdravan si mai sanatos decat oricand. Insa reactia lui la aceasta vindecare a fost ciudata si a avut o umbra de lipsa de recunostinta: nu l-a mai vizitat pe Sri Yukteswar decat arareori! Intr-o zi prietenul meu mi-a spus ca intr-atat de mult regreta modul de viata anterior incat ii era rusine sa mai dea ochii cu Maestrul.

Nu puteam sa concluzionez decat ca boala lui Sasi avusese efectul contrar: de a-i intari vointa si de a-i deteriora manierele.

Daca doriti sa va informati suplimentar despre efectul pietrelor pretioase folosite ca remedii astrologice, iata mai jos un mic video, cu subtitrare in limba romana:

ALTE ARTICOLE SUGERATE

Coralul Rosu – Remediu astrologic pentru planeta MARTE

Coralul Rosu – Remediu astrologic pentru planeta MARTE

Nalini si Perla

Nalini si Perla – Perla ca Remediu Astrologic

Despre Remedii astrologice

Despre Remedii astrologice

Discussion

No comments yet.

Intrebari si Comentarii

Introdu adresa ta de email ca sa primesti notificari cand postez retete si articole noi.

Join 7,348 other followers

BUCATARIE INDIANA VEGETARIANA PE Facebook

CATEGORII DE ARTICOLE

CE VA PLACE CEL MAI MULT

LINKURI INTERESANTE

ARHIVA

Vizite pe Blog

  • 1,934,965 vizite

CALENDAR

July 2015
S M T W T F S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
